sobota, 2 czerwca 2018

Wczesnowiosenny las mgłą spowity

Kocham naturę. Często bywam w lesie by o każdej porze roku podziwiać jej piękno. W lesie za każdym razem odkrywam coś pięknego, coś, obok czego nie mogę przejść obojętnie. Tym razem podziwiałam obłoki mgły otulające leśne krajobrazy. To nie tylko ciekawe widoki, to także samo zdrowie. Można się wspaniale dotlenić. We mgle nawet forsujący marsz nie męczy. Oddycha się lekko i przyjemnie. Czasami też i coś straszy. Wtedy jeszcze mocniej można się dotlenić. ;)




Coś mnie też straszyło dzisiaj w lesie. Słyszałam dziwne dźwięki, a po chwili i trzask łamanych gałęzi.  



Przyczaiłam się w krzakach i wytężyłam wzrok.


Między drzewami zobaczyłam dwie sarenki. Stały w bezruchu. Szybko się wycofałam. 
Nie chciałam je spłoszyć. Cichutko poszłam dalej.








Zdjęcia robiłam wczesnym porankiem w różnych częściach lasu. W głębi lasu mgła utrzymuje
 się długo. Zaś na skraju, opada szybko. Promienie wiosennego słońca jej w tym pomagają.  

HKCz
6.04.2016