niedziela, 18 marca 2018

Wspomnienie lata

Tak, po lecie już tylko wspomnienia pozostały. Szkoda, że tak szybko minęło. A już najbardziej mi szkoda możliwości korzystania z letnich akwenów. Z przyjemnością więc sięgnęłam dzisiaj do albumu p.n. "Lato 2015", aby sobie nieco powspominać.



 Jezioro k/Sigmaringen.
  



 Kąpielisko nad Dunajem też k/Sigmaringen.




Basen w Sigmaringen. Jest ogromny.  




Usypiając Wnuczkę, poznałam wszystkie zakątki tego ogromnego basenu.



Za płotem basenu wije się pięknie Dunaj. Kąpielisko dla psów.
  


Wielu uciekinierów z Afryki odpoczywa nad Dunajem.  


Zdjęcia z ukrycia? Mowy nie ma. Facet siedział na skraju lasu i z dużej odległości robił zdjęcia. Nie byłoby w tym nic zdrożnego, tyle że on fotografował skąpo ubranych ludzi na basenie. A może dzieci? Nie minęło parę minut i policja go zwinęła. A co! Ordnung muss sein... i nie ma zmiłuj! Brawo Policja! (jak oni tam zajechali?).  


Muszę przyznać, że moja i Córki  w tym zasługa. Także Ratownika, który wezwał policję.  


Na wprost widać z jakiej odległości facet specjalistycznym sprzętem fotografował obiekty swoich zainteresowań. Policja wie jakie...  


Szkoda mi też moich wycieczek rowerowych.  


Wprawdzie jeżdżę jeszcze i do dziś rowerem, ale już na dłuższe wycieczki się nie wybieram, po prostu jest za zimno.  


Treningów Nordic Walking na szczęście nie muszę sobie odmawiać. Uskuteczniam je przez cały rok na okrągło.  


O, jesień nadchodzi! ;) Wczesnym rankiem, w czasie treningu Nordic Walking, czułam jej nadejście już pod koniec sierpnia.

HKCz
15.10.2015