sobota, 3 marca 2018

Powtórka z wycieczki po Raichbergu

Już w czerwcu zaplanowałam sobie wycieczkę rowerową po Raichbergu, ale że deszcz pokrzyżował moje plany, pojechałam tam autem i z kijkami Nordic Walking. Wycieczkę tę planowałam przede wszystkim dlatego, że chciałam zobaczyć przepiękną panoramę z widokiem na sławny Zamek Hohenzollernów w Hechingen. Niestety deszcz i mgła wówczas uniemożliwiły mi to. Obiecałam sobie jednak powtórzyć tę wycieczkę rowerem i koniecznie w słoneczny dzień. I powtórzyłam, dwa dni temu.

Oto ten bajeczny widok z Raichbergu widziany z odległości ca 20 km. Krótki filmik zamieszczony na Facebook można oglądnąć > TUTAJ




A to zdjęcia z mojej czerwcowej wycieczki w deszczu z kijkami Nordic Walking. Wtedy widać było tylko lekko majaczący zarys Zamku.
A stałam w tym samym mniej więcej miejscu. Więcej zdjęć z tamtej
deszczowej wycieczki można oglądnąć > TUTAJ  


Zamek Hohenzollernów widziany z tak dużej odległości robi ogromne wrażenie. A na dużym zoomie dopiero. Wygląda jak z Disneylandu.  


Zamek Hohenzollernów góruje majestatycznie nad miastem Hechingen i całą okolicą. Widoczny jest dookoła z odległości kilkudziesięciu kilometrów. Do dziś jest własnością rodziny Hohenzollernów, która przez wieki była jedną z najznamienitszych w Europie. Obszerniej na ten temat pisałam na gł. blogu,
 tam też zamieściłam mnóstwo zdjęć z Zamku Hohenzollernów, oto > LINK  





A tu panorama widziana ze szczytu Raichbergu.  







I jeszcze raz spojrzenie na Zamek Hohenzollernów z innej perspektywy.
  






Żeby nie było wątpliwości, że dojechałam tu rowerem. ;)  



Ostatnie spojrzenie na Zamek Hohenzollernów i... w drogę. Ale jeszcze
nie do domu a na dalszą wycieczkę.

HKCz
1.08.2015