czwartek, 22 lutego 2018

Żadna praca nie hańbi

W każdym kraju coraz gorzej wyżyć z jednej wypłaty. Nic więc dziwnego, że kto może, szuka sobie dodatkowego zatrudnienia. Ja też szukałam i muszę się pochwalić, że mi się wreszcie udało znaleźć. Od dzisiaj pracuję w Grecji jako kierowca autokaru w Biurze Turystycznym.



I choć już dawno temu w USA znaną pisarką... byłam, to muszę przyznać, że niestety z książek trudno wyżyć.  


 Nawet graficiarze moje książki znali... i mnie malowali.


Potem mnie za zasługi w Muzeum powiesili.  


Zanim moje książki zaczęły się sprzedawać na Zachodzie, szukałam szczęścia wraz z dziećmi na Dalekim Wschodzie... No i trochę znalazłam.  


...Ale że marzy mi się rajd dookoła świata, muszę zarobić więcej mamony... stąd ta praca w Grecji.  


Póki co, pozdrawiam wszystkich primaaprilisowo! ;)

HKCz
1.04.2015