czwartek, 22 lutego 2018

Święta Wielkanocne 2015


Niechaj te świąteczne dni przepełnione będą radością i wiosennym zapachem budzącej się do życia natury. Niechaj dzieciaki wiele uciechy mają w czasie poszukiwania świątecznych jajeczek schowanych przez zajączka. A nade wszystko, niechaj miłość zagości w domach wszystkich, i to nie tylko na okres świąt.

Te zajączki zdobią okno gabinetu mojego lekarza i wprowadzają pacjentów w świąteczny nastrój. W oczekiwaniu na pana doktora trochę się nimi pobawiłam. ;) 


Dla większości rodzin w Niemczech zajączek wielkanocny i pisanki są stałym elementem Świąt Wielkanocnych.  



A to świąteczne dzieła moich Wnucząt.




A to, świąteczne dzieła Matki Natury.


Wielkanoc, to czas radości...
wszystko co żyw ze snu się budzi,
świat zielenieje, słoneczko grzeje...
w sercach się szczęście mości.


    - O, jest, jest! Znalazłam zajączka!

Ha, a ja też znalazłam. Jak co roku zresztą. ;) Kochany Zajączek! Wszyscy są kochani.



Święta Wielkanocne to piękny czas, i oby dla każdego z nas takim właśnie czasem były. Bez względu na to gdzie je spędzimy i jak je spędzimy... Byleby nie zamieniły się w czas obżarstwa i opilstwa. ;) Czego oczywiście nikomu nie życzę. 

HKCz
3.04.2015