piątek, 23 lutego 2018

Wiosenna wędrówka obrzeżami Kotliny Albstadtckiej

Wspaniale się wędruje obrzeżami Kotliny Albstadtckiej. Ale też bardzo dziwnie. Dziwnie, bo tereny okalające kotlinę wyglądają inaczej w północnej części kotliny, inaczej w południowej. W południowej  widać już wyraźnie wiosnę. Natomiast w północnej,  jeszcze nawet śnieg widać w niektórych załamaniach terenu. Taki tu urozmaicony klimat.





Gdzie strumyk płynie z wolna, kwiecień jeszcze nic nie rozsiewa, stokrotka też jeszcze nie rośnie polna, ale gaj jest, i szumi, lecz tylko starymi liśćmi. ;) 




















Kiedy wychodziłam z lasu, kierując się do domu, usłyszałam jakieś głośne rozmowy i śmiechy. Jakie było moje zdziwienie, gdy udało mi się zlokalizować skąd pochodzą. Na zdjęciu widać skąd, trzeba się tylko dobrze przyjrzeć. Ciekawa jestem, czy ktoś będzie na tyle spostrzegawczy. W następnym wpisie zamieszczę zdjęcie z dokładniejszym widokiem.

HKCz
23.04.2015