środa, 14 listopada 2018

Czy to UFO?

Niedawno w czasie mojej wycieczki rowerowej zobaczyłam na niebie coś dziwnego. Od razu zeskoczyłam z roweru i zabrałam się za obfotografowanie tego czegoś. Niestety, z bliska mi się nie udało, bo obiekt był już zbyt daleko i w szybkim tempie coraz bardziej się oddalał. Ostatnio się słyszy, że coraz więcej niezidentyfikowanych obiektów pojawia się na niebie... Czyżby to był kolejny? 
Ja mam takie wrażenie, że wiele już razy widziałam UFO na niebie. Parę tygodni temu w nocy też widziałam coś dziwnego. Jakaś ogromna kula świecąca intensywnym światłem przeleciała w kosmicznym tempie od wschodu na zachód. Nie mam jednak lęku przed UFO. Myślę, że większej krzywdy człowiekowi jak drugi człowiek nikt nie jest w stanie zrobić.  




Wnet tylko malutki punkcik w promieniach słonecznych połyskiwał srebrzyście na niebie.


Zrobiłam jeszcze jedno zbliżenie, ale niewiele już widać.