niedziela, 3 czerwca 2018

Sporty i zabawy w zimowym lesie

Zima to czas na tzw. zimowe sporty. Ale i na inne również. Całoroczne, można by rzec. Ja cały rok na okrągło uprawiam Nordic Walking. I z perspektywy kijków też, te moje fotki ludzi  bawiących się w zaśnieżonym lesie oraz  uprawiających zimowe sporty.













Loipe - to wyznaczony szlak dla biegaczy narciarskich.  




A to moje znajome, które często spotykam na trasie. I to od lat. Jedna z nich jest śpiewaczką 
operową.  



Spytałam się tych chłopaków czy przyjemnie jeździ się po śniegu. Odkrzyknęli mi chórem, że nie
ma większej przyjemności. Uwierzyłam im.  



Pieski też mają frajdę w zaśnieżonym lesie. Ich państwo nie inaczej.  


W zimowym lesie gwarno jest zawsze do późnych godzin. Dopiero zapadający zmierzch skłania 
amatorów śnieżnych sportów i zabaw do powrotu do domu.

HKCz
24.01.2016