wtorek, 5 czerwca 2018

Początek końca PiS-u?

Po wystąpieniu Jarosława Kaczyńskiego na tzw. "miesięcznicy" - początek końca PiS - wszedł w kolejną, mocno przyśpieszoną fazę. Zostanie z nim tylko jego twardy elektorat...

(zdjęcie z natemat.pl)



 Tych, co głosowali na niego z nadzieją na lepsze zmiany, albo by zrobić na złość PO, czeka dotkliwy zawód… I to zwłaszcza oni, ten zawiedziony elektorat, będą teraz atakować najbardziej PiS. Ze zdwojoną siłą. Bolesne rozczarowanie i frustracja będą dla nich napędem. PiS czeka już tylko równia pochyła i przyspieszony zjazd. Bardzo przyśpieszony i… z wielkim łomotem.

Wpis ten parę dni temu zamieściłam na Facebooku, jeśliby ktoś miał ochotę zapoznać się z opinią Polaków na poruszony przeze mnie temat, proszę kliknąć w > LINK
Wiele osób na Facebooku udostępniło mój wpis na swoich profilach. Jedną z nich jest aktor Janusz Leśniewski. Oto > LINK do jego strony i opinii jego gości.

Dopisek z dnia 11.12.2015:
Najwyraźniej na Facebook wdarła się już CENZURA Wszystkie moje wpisy antyPiSowskie i antyKaczyńskie zniknęły. Jeśliby i z mojego BLOGA zniknęły, zamieszczę je ponownie.