sobota, 9 czerwca 2018

Nietoperz - skrzydlaty ssak

"Jaskinią targnęło okrutnie, a powietrze w niej wypełniło się gęstym kurzem i stęchlizną, oraz nagłym i przeraźliwym piskiem nietoperzy. Całe roje wyrwanych ze snu nietoperzy w ogromnym chaosie cięły skrzydłami gęste powietrze. Jak oszalałe szukały na oślep schronienia. I właśnie takie zachowanie nietoperzy świadczyło dobitnie o zaistniałej w jaskini katastrofie. W normalnej sytuacji nietoperze wiedzą jak się poruszać. Wykorzystują do tego celu swoje zdolności echolokacyjne..." To fragment mojej powieści fantasy pt. "K-X ląduje" (LINK)
Od dziecka, po bliskim spotkaniu I stopnia z nietoperzami w jaskini, mam respekt przed nimi. I mam tylko to jedno ich zdjęcie. Zrobiłam je w ZOO.




Od dziecka, po bliskim spotkaniu I stopnia z nietoperzami w jaskini, mam respekt przed 
nimi. I mam tylko to jedno ich zdjęcie. Zrobiłam je w ZOO.

HKCz
4.04.2017