niedziela, 10 czerwca 2018

Drzewa w czerwcowej krasie

W czerwcu drzewa wyglądają najpiękniej. Świeżo, zdrowo, zielono. Soczyście zielono. Nawet stare drzewa w czerwcowej zieleni wyglądają piękniej i młodziej. Lubię tak sobie pochodzić wśród zielonych drzew. Zawsze się wtedy zastanawiam o czym szumią, kiedy wiatr im na liściach gra? Pewnie szumią o wszystkim. Co kto woli... O ludzkiej doli i niedoli. Może też i o ludzkiej podłości i krzywdzie... Wiem, że tego nie lubią, ale jeśli kto chce, i o tym pewnie poszumią.  




















To moje ulubione dęby. Mam do nich szczególny sentyment. Jeszcze z Polski. Bardzo lubię 
przytulać się do dębów, a w tutejszych lasach, nie wiedzieć czemu, jest ich bardzo 
mało. W "moim" lesie tylko cztery znalazłam.  





Rośnie nowy dąb. Niestety, ja już nie dożyję, aby oglądać jego potęgę. Ale moje Wnuczki tak. 
I to mnie bardzo cieszy!  


Lubię też bardzo stare drzewa. To moi pobratymcy... wiekowi. ;) :D  

HKCz
16.06.2017