piątek, 1 czerwca 2018

Owady, gady i ryby w ZOO Wilhelma

Zwierząt z tych gatunków w Wilhelma z pewnością jest najwięcej. Zwłaszcza owadów, które zajmują wiele terrariów w dużym pawilonie. Także przeróżnych oceanicznych ryb w przeogromnych akwariach jest mnóstwo. Nie sposób je wszystkie tutaj pokazać. Wiele ich zdjęć też mi nie wyszło. Ciężko się fotografuje w przyciemnionym pomieszczeniu bez flesza i przez szyby terrariów i akwariów. Pokażę tylko niektóre.

Terrarium tonęło w kolorach... Było w nim mnóstwo takich pięknie kolorowych owadów.  


Szybko zrobiłam fotkę tym pięknie kolorowym owadzikom i odeszłam. Nie chciałam przeszkadzać. ;)
  






Jedynie ten świerszczykowaty owadzik dał się spokojnie fotografować. Ba, on  pchał się 
wprost do obiektywu.  


 Na koniec sesji fotograficznej pomachał mi na pożegnanie.  


Żółw najwyraźniej nie chciał być fotografowany. Ciągle chował główkę. Raz ją wystawił. 
Pewnie ciekawość wzięła górę.  


Nie lubię węży. Na odczepnego zrobiłam 2 fotki jednemu z nich i uciekłam z tego miejsca.  



Tego krokodyla usilnie próbowałam sfotografować, ale za nic mi nie wychodziło. Był 
daleko. Pewnie się chował. Nawet największy zoom nie pomógł.  


Wszystkie te ryby to słodkowodne gatunki z zewnętrznych akwenów. Zdjęcia 
ryb z wewnętrznych akwenów, pięknych, oceanicznych, niestety mi nie wyszły.





Takich akweników na terenie Wilhelma jest wiele. I też wiele w nich ryb. Pewnie czują się 
w nich jak... ryby w wodzie. :) 

HKCz
17.05.2016