niedziela, 18 marca 2018

Partnerstwo Polsko-Niemieckie

Miłe zaskoczenie przeżyłam, odwiedzając miejscowe Gimnazjum. Wędrując korytarzami natknęłam się na tę oto ogromną gablotę. Przyznam, że ciepło na sercu mi się zrobiło.
To zbliżenie obu Narodów, po jakże tragicznej historii, nastąpiło zwłaszcza za czasów rządów Premiera Donalda Tuska i PO. Coraz więcej Niemców coraz bardziej poznaje historię Polski, historię wojenną. Niemcy nie kryją oburzenia wobec hitlerowców. Wyrażają też ogromne współczucie dla naszego Narodu. Polskę i Polaków lubią coraz bardziej.
Czy po Wyborach Parlamentarnych, gdy PiS rzeczywiście dorwie się do władzy, stosunki polsko-niemieckie pozostaną na tym samym poziomie? Śmiem wątpić. Pamiętamy słowa Jarosława Kaczyńskiego o Niemczech, o Kanclerz Angeli Merkel. Pamiętamy jego słowa: "Polska jest rosyjsko-niemieckim kondominium".
Gdy PiS rzeczywiście dojdzie do władzy, stosunki z Niemcami, z Zachodem, nie tylko się pogorszą, Polska stanie się też pośmiewiskiem na arenie międzynarodowej. Z jakich powodów, to już nawet nie trzeba wspominać.


Powyższy tekst zamieściłam też i na Facebooku, jeśliby ktoś miał ochotę zapoznać się z opinią Polaków na poruszony przeze mnie temat, proszę kliknąć w ten > LINK oraz ten LINK 

Dopisek z dnia 11.12.2015.
Najwyraźniej na Facebook wdarła się już CENZURA Wszystkie moje wpisy antyPiSowskie i antyKaczyńskie zniknęły. Jeśliby i z mojego BLOGA zniknęły, zamieszczę je ponownie.

HKCz
23.10.2015